X

citeste mai mult

Citeste mai multe nu este o campanie impotriva Internetului…

…a retelelor de socializare, sau a omului nou, ale carui caracteristici le recunosti si chiar ti le asumi. Citeste mai mult este o campanie care te trimite mai aproape de carti, atacand folosirea excesiva a internetului si a retelelor de socializare. Ce am inteles eu din aceasta campanie, desfasurata de Milwaukee Public Library, este ca timpul trebuie impartit in mod sanatos, unul dintre semnele de sanatate (nu doar spirituala!) fiind lectura.

Campania s-a folosit de logourile Facebook, Twitter si Youtube pentru a-i incuraja pe utilizatorii acestor retele sociale sa petreaca mai mult timp citind.

Citeste mai mult! Ce te costa?

Daca este sa facem un calcul rapid, indemnul „citeste mai mult” iti scoate din buzunare cateva statusuri pe Facebook, cateva tweet-uri si vreo alte cateva videoclipuri vizionate pe Youtube. Nu e scump deloc, nu-i asa?! Daca ne-am putea descotorosi de timpul mort in care dam scroll incercand, in mod inutil, sa captam fiecare modificare de status a prietenilor (reali si/sau virtuali) si in care ne trezim chiar iritati ca…”nu s-a mai intamplat nimic pe Facebook, domle’ ”, am putea sa il transformam intr-un timp pretios.

Functioneaza cu exercitiu, credeti-ma pe cuvant! Azi cateva pagini, maine putin mai multe, pana cand aproape ca nu vom mai avea timp sa dam un check la Facebook…Doamne-fereste! 😛

In cateva cuvinte: Citeste mai mult!

Acesta este indemnul venit de peste Atlantic, pe care l-am putea foarte bine folosi si pentru o campanie autohtona. Caci niciodata nu cred ca se pot aduna prea multe campanii cu iz educativ ori cultural, nu-i asa?! Si cui ii stau in gat astfel de indemnuri, ii recomand un pahar cu apa si antrenament la degete, pentru a da scroll mai rapid. Fara nicio suparare, citeste mai mult! 🙂

citeste mai mult

citeste mai mult

citeste mai mult